Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Rachmanová ředitelkou programu Hitrádií

Dosavadní šéfka vysílání Fajn rádia Markéta Rachmanová má zvýšit poslechovost Hitrádií.

Markéta Rachmanová

Markéta Rachmanová

Novou programovou ředitelkou sítě Hitrádií mediální skupiny Media Bohemia Daniela Sedláčka je Markéta Rachmanová. Bude zodpovídat za program osmi regionálních stanic. Pozice byla fakticky dva roky neobsazena, programové ředitele jednotlivých Hitrádií řídil Michal Sroka z pozice programového ředitele Media Bohemia. Rachmanová se ve skupině přesouvá z Fajn rádia, kde moderovala a zároveň řídila obsah vysílání. Začínala ve východočeském rádiu Černá hora, pak prošla pražským Radiem City a několik let moderovala odpolední vysílání Evropy 2. 

„Poslechovost většiny Hitrádií v posledních výstupech Radioprojektu stagnovala, nebo klesala. Markéta Rachmanová přichází na pozici programové ředitelky s úkolem posílit pozici těchto těchto stanic a zlepšit kvalitu programu tak, aby se opět vrátily na čelo žebříčku poslechovosti v jednotlivých regionech,“ formuloval šéf skupiny Sedláček. Hitrádio Orion, nejposlouchanější stanice sítě, v posledním půlroce meziročně klesla o 17 % na 153.000 posluchačů denně.