Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Radegast svěřil svůj digitální servis Symbiu

Nový digitální partner nošovického pivovaru střídá agenturu Kubis Interactive.

Nošovická pivní značka Radegast z portfolia pivovarnické společnosti Plzeňský Prazdroj si v tendru na digitální servis vybrala agenturu Symbio Digital Libora Šimona a Roberta Haase. Ta střídá dosavadního digitálního partnera Radegastu, agenturu Kubis Interactive. Symbio bude mít na starost jednak sociální sítě značky, jednak se má prostřednictvím své videoprodukce Symbiograf podílet i na tvorbě videoobsahu Radegastu.

Hlavním úkolem agentury bude posílit pomocí digitálu přítomnost Radegastu mimo region severní Moravy. Tvorbě digitálního obsahu by mělo pomoci mimo jiné to, že Radegast je oficiálním pivem hokejové extraligy (přímé přenosy z jejích zápasů vysílá ve svých konceptových restauracích Radegastovna) a dlouhodobě podporuje hudební festivaly.

„Při výběru agentury pro nás nebylo prioritou realizovat přesně ty projekty, se kterými uchazeči přišli, ale najít takovou agenturu, která pochopí positioning a směřování naší značky a budeme s ní moci rozvíjet dlouhodobou spolupráci,“ tvrdí digitální manažer Plzeňského Prazdroje James Aris.

Symbio už v minulosti spolupracovalo na projektech určených pro vlajkovou loď pivovaru, značku Pilsner Urquell.