Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Rádio BBC recykluje starší kurzy angličtiny, dělá na vlastních

Není jisté, že kurzy angličtiny ve vysílání následnické stanice české BBC vydrží ani jestli budou z britské produkce.

 
 
Novým majitelem BBC je francouzský koncern Lagardere, jehož českou pobočku řídí Michel Fleischmann. Foto: Profimedia.cz, Stanford

Novým majitelem tuzemské BBC je francouzský koncern Lagardere, jehož českou pobočku řídí Michel Fleischmann. Foto: Profimedia.cz, Stanford

Rádio mluveného slova, které společnost Lagardere vysílá od 1. března pod pozměněným názvem BBC, zařadilo o víkendu do svého programu kurzy angličtiny. Jde o starší série, které už vysílala česká redakce BBC, před rokem 2006, kdy tu skončila. Kurzy lze celé najít na zakonzervovaném webu české BBC.

„Pro méně pokročilejší studenty vysíláme Everyday English a pro ty pokročilejší Takeaway Business English. Ti nejpokročilejší si své znalosti mohou ověřit při poslechu živého vysílání BBC News Summary,“ láká mluvčí Lagardere Radka Pilzová.

Na dvouminutové BBC News Summary navazuje později ve vysílání jejich česká interpretace. Lekce angličtiny probíhají v každé 16. minutě hodiny a BBC News Summary vždy v půl.

Není jisté, že kurzy ve vysílání vydrží. „Uvidíme, jaká bude odezva posluchačů na tento prvek a podle toho se rozhodneme, jak jej budeme v budoucnu používat. Aktuálně probíhá na toto téma tzv. focus group – panelový průzkum,“ uvedla Pilzová.

Pokud kurzy ve vysílání zůstanou, nemusí jít o produkci BBC. „V přípravě jsou vlastní lekce angličtiny v koprodukční spolupráci s renomovanou jazykovou školou a rodilými mluvčími. Protože se ale jedná o náročný projekt, bude to ještě nějakou dobu trvat. Nicméně, do té doby má rádio dostatek již připravených kurzů angličtiny BBC,“ uvedla mluvčí.

Stanice v budoucnu neponese název BBC, angličtina na jejích kmitočtech nicméně zůstane, a to v oknech, do nichž se připojuje BBC. „Bude to rozhlasová stanice skupiny Lagardere, na níž si budou moci posluchači v Česku naladit minimálně 8 hodin denně anglického vysílání BBC World Service,“ řekl v pátek pro Médiář.cz bývalý šéf české BBC Vít Kolář.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně