Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Rádio Impuls může vysílat méně mluveného slova

Rádio Impuls už musí slovem naplnit pětinu, nikoli čtvrtinu denního vysílání.

Nejposlouchanější rozhlasová stanice v Česku Rádio Impuls může vysílat víc hudby místo slova. Rada pro vysílání schválila změnu jeho licenčních podmínek, podle níž se celkový podíl mluveného slova za den snižuje ze současných 25 – 28 % na 20 – 25 %.

„Ke změně licenčních podmínek nás vedly jednak strategické důvody a jednak řešení situace v některých ročních obdobích, kdy zejména o víkendu nedochází k takovému množství událostí, aby jejich zpracování naplnilo vysílání v takovém rozsahu, který by odpovídal licenčními podmínkami stanovenému procentu,“ uvedla mluvčí stanice Iva Stříbrská v odpovědi pro Médiář.cz.

Zdůraznila, že Rádio Impuls momentálně podíl mluveného slova ve vysílání nesnižuje. „Rádio Impuls v současnosti neplánuje žádné výrazné změny v programu, které by vedly ke změně charakteru vysílání,“ předeslala.

Rádio Impuls poslouchá 1 milion lidí denně, 2,1 milionu týdně.