Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Rádio Impuls posiluje zpravodajství, v poledne zavádí druhé „velké“ zprávy

Nejposlouchanější tuzemská rozhlasová stanice Rádio Impuls bude od soboty 7. ledna hrát o jednu českou písničku v každé hodině víc. Rozšiřuje též polední zpravodajskou relaci na 7 minut, k čemuž ji inspiroval úspěch její hlavní, ranní zpravodajské relace Sedm minut v sedm.

Mluvené slovo Impulsu bude slyšet v průběhu celého dne, a to díky „zařazení většího množství reportáží, anket, rozhovorů a glos, které své místo ve vysílacím schématu dostanou pravidelně ve 30. minutě každé vysílací hodiny“.

Impuls též začne využívat slogan „zprávy, kterým důvěřujete“.

Stanice to oznámila dnes na tiskové konferenci v prodejně Bontonland na pražském Václavském náměstí.

„Cílem úprav programového schématu je celkové zpřehlednění a zjednodušení vysílání,“ uvedl programový šéf Impulsu Jiří Körber. Mluvené slovo bude mít nově ve vysílání místo buď v celou, to budou zprávy, anebo v půl, to bude publicistika, přiblížil na dotaz Médiáře.

Impuls také přesune publicistické Partnerské Impulsy doktorky Laury z víkendového dopoledne na páteční podvečer a prodlouží je na 10 minut. Pořad sexuoložky Laury Janáčkové půjde nově v pátek od 18 hodin, v témže čase, kdy od pondělí do čtvrtka běží Impulsy Václava Moravce.

Impuls také občerství zvukový obal.

Rádio Impuls je s 1 milionem posluchačů denně nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v České republice, má tržní podíl 12,3 % a 25. února si připomene 13 let existence v éteru.