Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Radiokomunikace testují Ultra HDTV

České Radiokomunikace začaly dnes v rámci pozemního televizního vysílání DVB-T2 testovat formát Ultra HDTV neboli 4K. Ten disponuje čtyřnásobně vyšším rozlišením obrazu v porovnání s Full HD.

Veřejnost jej zatím nemá jak naladit. „V České republice se zatím neprodávají televizní přijímače, které by uměly zobrazit 4K příjem v této kvalitě prostřednictvím terestrického vysílání. Součástí testů tak bude i spolupráce s výrobci televizí pro zajištění kompatibility,“ uvedla firma.

Testovací signál se šíří z žižkovského vysílače Praha-město na kanálu 50. Obsahuje smyčku v déle 1 minuta a 17 vteřin, kterou dodala Česká televize.