Veřejnoprávní Radiožurnál a stanice BBC/Zet v rukou soukromého koncernu Lagardere jsou jediná dvě tuzemská rádia, jejichž poslechovost v uplynulém klouzavém pololetí meziročně vzrostla. Radiožurnál tak oproti situaci před rokem mírně posílil a je velikostí publika na úrovni soukromého „rodinného“ rádia Frekvence 1. To od minulého půlroku mírně posílilo a náskok Radiožurnálu dohnalo.
Zpravodajský formát rádia Zet (bývalá BBC) prokládaný hudbou narostl oproti minulému období i oproti období před rokem o víc než třetinu a odskočil tak konkurenčnímu veřejnoprávnímu Plusu, který stagnoval.
Mezi mediazastupitelstvími dál vede Radiohouse, sdružující Media Marketing Services a Regie Radio Music, má přes polovinu trhu. Na Radio United Ivana Zacha a veřejnoprávní Český rozhlas zbývá zhruba po čtvrtinovém podílu.