V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Radiožurnál předstihl Evropu 2, Plus Vltavu

Veřejnoprávní stanice se zpravodajstvím vylepšují pozice na tuzemském rozhlasovém trhu. Radiožurnál se tak mezi celoplošnými dostal před Evropu 2 a atakuje i Frekvenci 1.

V posledním klouzavém pololetí meziročně stoupla poslechovost stanicím Českého rozhlasu Radiožurnál (862.000 posluchačů) a Plus (56.000). Radiožurnál tak předstihl Evropu 2 a je mezi celoplošnými stanicemi na třetím místě; první Impuls (969.000) a druhá Frekvence 1 (872.000) v poslechovosti stagnují. Plus si meziročně polepšil a přeskočil tak Vltavu (46.000). Plusu pomohlo rozšíření na VKV, oproti předchozímu měření za první pololetí 2016 ale už nerostl. Mezi regionálními stanicemi si bezpečné vedení udržuje síť rádií Blaník (601.000 posluchačů).

Poslechovost českých rádií za 2. a 3. čtvrtletí 2016

Dlouhodobý vývoj poslechovosti

Poslechovost celoplošných stanic

Poslechovost celoplošných stanic

 

Poslechovost celoplošných stanic

Poslechovost celoplošných stanic

 

Poslechovost regionálních stanic

Poslechovost regionálních stanic

 

Poslechovost regionálních stanic

Poslechovost regionálních stanic

 

Poslechovost stanic podle mediazastupitelství

Poslechovost stanic podle mediazastupitelství