Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Red Media obhájila Karlovarské minerální vody

Klient chce ve spolupráci s agenturou rozjet ve větší míře programatický nákup.

Mediální výkonnostní agentura Red Media z uskupení Kindred Group bude i v roce 2016 zajišťovat nákup a plánování online médií pro Karlovarské minerální vody. Na starost bude mít mediální strategii pro kompletní portfolio firmy, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje od roku 2014 a zkouší s nimi inovativní reklamní formáty: loni šlo o nákup přes RTB a o testování technologie TVTY pro synchronizaci online a televizní reklamy. 

„Letos chceme nově ve větší míře rozjet programmatic buying. I nadále budeme využívat fungující rich media formáty a důležitou součástí našeho media mixu zůstávají i videoreklamy,“ tvrdí Pavel Harák, manažer pro online marketing Karlovarských minerálních vod.