Z Economie odchází další novinář, editor domácí rubriky Aktuálně.cz Michal Štůsek. Proč, popsal v otevřeném dopisu řediteli redakcí Vladimíru Piskáčkovi a kolegům. „Hospodářské noviny se až na výjimky změnily ve snadno přehlédnutelný soubor článků bez větší kreativity ve zpracování a Aktuálně.cz skončilo jako sběrač drobků, které spadly ze stolu novinovým editorům,“ míní.

Red Media obhájila Karlovarské minerální vody

Klient chce ve spolupráci s agenturou rozjet ve větší míře programatický nákup.

Mediální výkonnostní agentura Red Media z uskupení Kindred Group bude i v roce 2016 zajišťovat nákup a plánování online médií pro Karlovarské minerální vody. Na starost bude mít mediální strategii pro kompletní portfolio firmy, kam patří značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Red Media s Karlovarskými minerálními vodami spolupracuje od roku 2014 a zkouší s nimi inovativní reklamní formáty: loni šlo o nákup přes RTB a o testování technologie TVTY pro synchronizaci online a televizní reklamy. 

„Letos chceme nově ve větší míře rozjet programmatic buying. I nadále budeme využívat fungující rich media formáty a důležitou součástí našeho media mixu zůstávají i videoreklamy,“ tvrdí Pavel Harák, manažer pro online marketing Karlovarských minerálních vod.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr