Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Red Media obhájila Karlovarské minerální vody

Stejně jako loni plánuje agentura ze skupiny Kindred zatlačit na programatické kampaně.

Výkonnostní mediální agentura Red Media bude i dál nakupovat a plánovat online média pro kompletní portfolio značek Karlovarských minerálních vod na českém i slovenském trhu. Agentura z nákupní aliance Mediablock skupiny Kindred Group v tendru navíc nově získala i kompletní správu účtu firmy u Googlu, jež zahrnuje dlouhodobé kampaně ve vyhledávání pro značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Tým pod vedením media plannerky Zuzany Valdové spolupracuje s Karlovarskými minerálními vodami už od roku 2014, přičemž v letošním roce plánuje výrazně zvýšit podíl programatických kampaní, stejně jako loni.

„Ještě víc využijeme data třetích stran a díky vlastnímu nástroji budeme v rámci naší platformy pro data management Brainstation měřit i kvalitativní dopady kampaní podle konkrétního chování uživatelů. Chystáme se také víc zapojit mobilní telefony a full screen formáty a zaměříme se i na jednotné řízení kampaní a videa napříč platformami,“ plánuje doslova Valdová.

Retailek – denně o českém maloobchodu