Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Red Media obhájila Karlovarské minerální vody

Stejně jako loni plánuje agentura ze skupiny Kindred zatlačit na programatické kampaně.

Výkonnostní mediální agentura Red Media bude i dál nakupovat a plánovat online média pro kompletní portfolio značek Karlovarských minerálních vod na českém i slovenském trhu. Agentura z nákupní aliance Mediablock skupiny Kindred Group v tendru navíc nově získala i kompletní správu účtu firmy u Googlu, jež zahrnuje dlouhodobé kampaně ve vyhledávání pro značky Mattoni, Magnesia, Aquila nebo Granini.

Tým pod vedením media plannerky Zuzany Valdové spolupracuje s Karlovarskými minerálními vodami už od roku 2014, přičemž v letošním roce plánuje výrazně zvýšit podíl programatických kampaní, stejně jako loni.

„Ještě víc využijeme data třetích stran a díky vlastnímu nástroji budeme v rámci naší platformy pro data management Brainstation měřit i kvalitativní dopady kampaní podle konkrétního chování uživatelů. Chystáme se také víc zapojit mobilní telefony a full screen formáty a zaměříme se i na jednotné řízení kampaní a videa napříč platformami,“ plánuje doslova Valdová.