Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Red Media posiluje tým výkonnostního marketingu

Mediální agentura skupiny Kindred očekává letos v segmentu 150% nárůst obratu.

Veronika Randáčková, Jana Vacková a Markéta Kolerusová

Veronika Randáčková, Jana Vacková a Markéta Kolerusová

Mediální agentura Red Media ze skupiny Kindred Group získala do svého týmu výkonnostního marketingu, divize zaměřené na reklamu pay-per-click (PPC) a real-time bidding (RTB), nově tři ženy. Markéta Kolerusová sedmičlenný tým specialistů na výkonnostní marketing nově povede společně s jeho dosavadním vedoucím Janem Běhounkem. Nastupují také Veronika RandáčkováJana Vacková.

V Red Media mají na starost kampaně pro klienty z oblasti financí a e-commerce. „Ve výkonnostních kampaních letos očekáváme nárůst o 150 %, a to především ve finančním segmentu a u středně velkých klientů z oblasti e-commerce. V obou těchto segmentech je jednoznačný tlak na hledání nových nástrojů a rozšiřování stávajících kanálů se sofistikovanějším využitím dat,“ podotkl šéf Red Media Martin Beneš.

Kolerusová dosud působila jako nezávislý marketingový konzultant, předtím šéfovala SEM v Sun Marketing. Vacková a Randáčková přicházejí z agentury B2B Group, kde se specializovaly na PPC kampaně. Vacková v minulosti prošla i agenturami Ataxo a H1.cz, Randáčková má s online marketingem zkušenosti ze společností HyperMedia, BKS Decor a 3sixty.eu.

Běhounek se má soustředit na strategický rozvoj výkonnostních nástrojů a privátních kampaní využívajících RTB s pokročilým cílením využívajícím data z CRM.