V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Reda si na e-commerce vzala Better Marketing

Výrobce reklamních předmětů spolupracuje s agenturou Martina Kupky a Petera Wojtyly.

Výrobce reklamních a dárkových předmětů Reda si na vytvoření náborové kampaně, posílení brandu a optimalizaci internetového obchodu vybral agenturu Better Marketing.

„Better Marketing považujeme za odborníka na online marketing, který nám poradí, jak dosáhnout lepších výsledků našeho webu a eshopu. Spolupráce je pro nás významným posunem v oblasti e-commerce,“ tvrdí Lucia Vavrinčíková z Redy.

Better Marketing spoluvlastní Martin Kupka (50 %), Petr Wojtyla (31 %) a švýcarská firma Rexem Partners (19 %). 

Reda v letošním roce oslavila 25 let své existence. V oblasti výroby, prodeje a potisku reklamních a dárkových předmětů zaměstnává přes 240 lidí a své výrobky exportuje do 51 zemí.