Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Ředitelem nákupce reklamy OPera Pavel Kejla

Šéf firmy spadající pod Omnicom Media Group dělal předtím v advokátní kanceláři, jejímž společníkem je generální ředitele televize Nova.

Novým managing directorem nákupního sdružení OPera ze skupiny Omnicom Media Group byl s platností od 10. května jmenován Pavel Kejla.

Ve své nové pozici bude přímo zodpovědný Petru Bažantovi, CEO Omnicom Media Group ČR. Pavel Kejla nahradil ve vedení sdružení OPera Tomáše Fillu, který tragicky zemřel letos v březnu.

Před svým nástupem do sdružení OPera Kejla působil na pozici Senior Associate v advokátní kanceláři Kotrlík Bourgeault Andruško, která byla původně součástí mezinárodní sítě Dewey Ballantine. Společníkem je v kanceláři Jan Andruško, nynější generální ředitel televize Nova.

Kejla má zkušenosti z oblasti mediálního práva, fúzí a akvizic a práva hospodářské soutěže. Věnoval se také řízení realitních společností v České republice a v americkém státě Florida. Je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Fakulty mezinárodních vztahů na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Nákupní sdružení OPera sdružuje specialisty odpovědné za nákup reklamního prostoru v TV, rádiu, na internetu, v tisku, OOH a v kinech. Nabízí obsahovou spolupráci (sponsoring, product placement, AFP apod.) prostřednictvím specializovaného oddělení FUSE.