Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Klientský servis Wundermanu řídí Rejlek

Vladimír Rejlek nově řídí Wunderman Production, má získat klienty z jiných trhů.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek

Novým ředitelem klientského servisu Wunderman Production se stal Vladimír Rejlek, stávající digital director pražské agentury Wunderman. Wunderman Production je specializovanou divizí této agentury, která se soustředí na digitální výrobu a zpracování marketingových dat v rámci Evropy. Středního východu a Afriky. Rejlek bude souběžně působit v obou funkcích, digital directorem pražského Wundermanu zůstává.

„Jeho úkolem je získat do pražského Wundermanu nový byznys z jiných trhů, čímž se ale nemění jeho role pro český trh, nadále bude mít na starosti digitální strategie, sociální sítě a content marketing,“ říká výkonný ředitel Wundermanu Karel Duchek.

Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu dvanáct let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před sedmi lety založil Publicis Modem, digitální značku skupiny Publicis. V letech 2013 až 2015 působil jako předseda sekce digitálních agentur v rámci Asociace komunikačních agentur (loni ho v této funkci vystřídal Oldřich Dostál, aktuálně je jím Petr Laštovka).