Součástí webu TN.cz televize Nova je nově magazín věnovaný automobilům, rozdělený do sekcí Za volantem, Kupte si, Na okruhu a Zábava. Web nabídne reportáže, recenze, rady či žebříčky, a to ve formě textu, fota i videa. Vedoucím redaktorem je Jan Červenka, který dvacet let dělal v tištěných médiích, stál u zrodu časopisů Speed, Top Gear a Autocar. Inzertně web cílí na muže, vytěžit chce hlavně videoreklamu.

Reklamní agentury zavádí večer otevřených dveří

Praha, Brno a Frýdek-Místek pohostí první ročník akce, jež má přerůst ve festival reklamy.

Jan Binar

Předseda AKA Jan Binar má za to, že by se z akce mohl stát festival reklamy

Dvanáct českých reklamních agentur otevře své dveře studentům i dalším zájemcům o práci v branži. Stane se tak ve čtvrtek 26. května mezi 17. do 21. hodinou. První akce nazvaná Nakafe (graficky ztvárněno jako nAKAfe, aby název zdůraznil zkratku pořádající Asociace komunikačních agentur) proběhne paralelně v Praze, v Brně a ve Frýdku-Místku. Představí se zákulisí agentur, jejich nové kampaně, trendy v oboru.

Zájemci se dostanou do sídel agentur Aetna (Brno), Comtech, Dark Side, Dorland, Leemon (Frýdek-Místek), Leo Burnett, McCann Prague, Momentum, Nydrle, Publicis, Saatchi & Saatchi a WMC/Grey. „Tyto agentury ilustrují pestrost současného komunikačního oboru – najdete mezi nimi agentury digitální, aktivační, síťové i české nezávislé,“ uvádí Asociace komunikačních agentur, jíž jsou všechny zmíněné firmy členy a která večer pořádá.

„Ideálně by mělo jít o pravidelně se opakující akci. Chceme zase obnovit zájem o obor reklamy a ukázat, že práce v agenturách je atraktivní Akce podobného typu má velký potenciál – rádi bychom ji v budoucnu rozvíjeli do podoby jakéhosi festivalu reklamy,“ přiblížil prezident AKA Jan Binar.

V každé agentuře je připraven zhruba půlhodinový program, který se zopakuje vždy v 17.00, 18.00, 19.00 a 20.00. Po každém bloku je půlhodina na dotazy a networking. Za večer tak půjde stihnout až čtyři agentury. Předcházet by tomu měla registrace na webu akce. Návštěvníkům přitom mají být k dispozici zástupci důležitých agenturních pozic jako ředitelé či šéfové kreativy. Program v jednotlivých agenturách může zahrnout neformální aktivity jako fotbálek či grilování.

Pozvánka Nakafe

Pozvánka Nakafe

 

Pozvánka Nakafe

Pozvánka Nakafe