Čisté investice do rozhlasové reklamy v Česku klesly v roce 2013 o 5 % na 1,43 miliardy, z 1,51 miliardy Kč rok předtím. Dnes to oznámili zástupci Českého rozhlasu a obchodních zastoupení Regie Radio Music a Media Marketing Services, které dohromady pokrývají prakticky celý rozhlasový trh. Obchodně nejsilnější byl druhý kvartál těsně před čtvrtým (každý se na celoročních investicích podílel ze 33 %). Podíl reklamních investic mediálních agentur je v rádiích méně než polovina.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden