V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Reklamní trh v únoru pokračoval v růstu

Do čela žebříčku největších inzerentů se po lednu vrátili Unilever a Procter & Gamble.

V lednu o 18 %, v únoru o 17 % rostl meziročně tuzemský trh s reklamou. Jde o ceníkové ceny z pravidelného monitoringu Nielsen Admosphere – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Tahounem růstu je televize, v ní se v únoru proinzerovalo o 27 % víc peněz než loni. Největším inzerentem byl přitom producent rychloobrátkového zboží Unilever, nejvíc v médiích propagovanou kategorií velcí prodejci potravin.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, únor 2016