Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Reklamní trh v únoru pokračoval v růstu

Do čela žebříčku největších inzerentů se po lednu vrátili Unilever a Procter & Gamble.

V lednu o 18 %, v únoru o 17 % rostl meziročně tuzemský trh s reklamou. Jde o ceníkové ceny z pravidelného monitoringu Nielsen Admosphere – ukazují trend, skutečné příjmy z reklamy bývají nižší. Tahounem růstu je televize, v ní se v únoru proinzerovalo o 27 % víc peněz než loni. Největším inzerentem byl přitom producent rychloobrátkového zboží Unilever, nejvíc v médiích propagovanou kategorií velcí prodejci potravin.

Ceníková hodnota reklamního prostoru, únor 2016