Letošním tahounem reklamního trhu v Česku je televize a rádio. Tisk, venkovní reklama a bannery na internetu zajímají inzerenty míň než loni. Ukazují to aktuální čísla monitoringu Admosphere. Ta znamenají hlavně trend - monitoring totiž vychází z ceníkové hodnoty reklamních ploch, reálně proinvestovaných peněz je míň.
Zlepšování televize lze vysvětlit hlavně dalším zotavováním se vedoucí Novy po předloňském katastrofickém roce. Pokles u internetu nepopisuje celý trh, mimo monitoring totiž stojí celá oblast výkonnostní reklamy, u zadavatelů čím dál populárnější.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval