Přijďte vyhrát Nokii 3310

Už v pondělí 29. května přijďte na soutěžní přehlídku AppParade hrát o nové Nokie 3310.

Reklamu na Bombě prodává AdActive

Bulvár zacílený na mladé si sedm měsíců po svém startu našel prodejce reklamy.

Bulvár Bomba.cz provozují Robin Raszka a Ivona Kratochvílová

Bulvár Bomba.cz provozují Robin Raszka a Ivona Kratochvílová

Mediazastupitelství AdActive od listopadu prodává reklamu na bulvárním webu Bomba.cz. Ten denně vydává až deset materiálů, využívá k tomu to, co známí lidé zveřejňují na sociálních sítích, cílí přitom na mladé od 15 do 25 let. Web startoval letos 1. dubna, v listopadu redesignoval.

Bombu AdActive zařadilo do balíčků AdActive Lifestyle Pack a AdActive Young Pack, kde už jsou Showbiz.cz, iHot.cz, Magazín Šíp nebo Worn.cz a Eurogamer.cz.