Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Reklamu na Bombě prodává AdActive

Bulvár zacílený na mladé si sedm měsíců po svém startu našel prodejce reklamy.

Bulvár Bomba.cz provozují Robin Raszka a Ivona Kratochvílová

Bulvár Bomba.cz provozují Robin Raszka a Ivona Kratochvílová

Mediazastupitelství AdActive od listopadu prodává reklamu na bulvárním webu Bomba.cz. Ten denně vydává až deset materiálů, využívá k tomu to, co známí lidé zveřejňují na sociálních sítích, cílí přitom na mladé od 15 do 25 let. Web startoval letos 1. dubna, v listopadu redesignoval.

Bombu AdActive zařadilo do balíčků AdActive Lifestyle Pack a AdActive Young Pack, kde už jsou Showbiz.cz, iHot.cz, Magazín Šíp nebo Worn.cz a Eurogamer.cz.