V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Reklamu na Bombě prodává AdActive

Bulvár zacílený na mladé si sedm měsíců po svém startu našel prodejce reklamy.

Bulvár Bomba.cz provozují Robin Raszka a Ivona Kratochvílová

Bulvár Bomba.cz provozují Robin Raszka a Ivona Kratochvílová

Mediazastupitelství AdActive od listopadu prodává reklamu na bulvárním webu Bomba.cz. Ten denně vydává až deset materiálů, využívá k tomu to, co známí lidé zveřejňují na sociálních sítích, cílí přitom na mladé od 15 do 25 let. Web startoval letos 1. dubna, v listopadu redesignoval.

Bombu AdActive zařadilo do balíčků AdActive Lifestyle Pack a AdActive Young Pack, kde už jsou Showbiz.cz, iHot.cz, Magazín Šíp nebo Worn.cz a Eurogamer.cz.