Přijďte nAKAfe!

Příští pondělí 29. května proběhne další soutěžní přehlídka AppParade. Přihlaste svou aplikaci.

Reklamu na Patria.cz prodává AdActive

Portál má posílit pozici online mediazastupitelství v oblasti byznysových informací.

Investiční portál Patria.cz si pro prodej on-line reklamy vybral mediální zastupitelství AdActive. K zahájení spolupráce došlo k 1. listopadu.

Portál Patria.cz má doplnit sadu webů AdActive Business & News Pack, kam dále patří weby Akcie.cz. Akcieatrhy.cz, Britské listy – Blisty.cz, Deník.cz – ekonomika a EDB.cz. AdActive si od nového klienta slibuje posílení svého klientského portfolia v oblasti zpravodajství a byznysových informací a cílení na bonitnější uživatele internetu. 

Na portálu Patria.cz nabídne AdActive podle svých zástupců standardní i nestandardní formáty bannerové reklamy a další možnosti jako PR články, hypertext nebo direct mailing. Jde o inzerci, která se zobrazuje u volně přístupného (neplaceného) obsahu, který reprezentuje 80 % portálu.

Patria.cz je investiční portál, který poskytuje informační zpravodajství, data a poradenství zaměřené na domácí a zahraniční kapitálové a finanční trhy. Provozovatelem portálu je společnost Patria Online, jejímž stoprocentním akcionářem je od 1. ledna 2015 Československá obchodní banka.

Spoluvlastníky mediálního zastupitelství AdActive jsou třicetiprocentním podílem vydavatelství Vltava-Labe-Press, Jan Vobecký a Petr Ott, deset procent má Tereza Kosíková.