Pražská televize Metropol se od letošního jara dohodla na spolupráci při prodeji reklamních časů s mediálním zastupitelstvím Atmedia. Ve stávající fázi rozvoje televize bude Metropol zařazen do balíčku neměřených stanic. Nemá tedy zatím k dispozici přesná data o sledovanosti z peoplemetrů.
„TV Metropol je díky zásahu Prahy a Středočeského kraje vhodným doplňkem televizních kampaní pro velkou část televizních zadavatelů. Její předností je rovněž dobrá možnost kombinace klasické televizní reklamy se speciálními projekty,“ uvedl ředitel At Media Petr Majerik.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli