Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Spoty čínské Škody Auto vznikají v Česku

Škoda se stále víc soustředí na čínský trh, její čínské reklamy se přitom točí v Praze a okolí.

Čínská reklama Škody Auto využila v Praze třeba okolí Národního divadla

Čínská reklama Škody Auto využila v Praze třeba okolí Národního divadla

V českých lokacích nedávno vznikla minutová image reklama Škody Auto, připomínající trailer hollywoodského akčního filmu a určená pro čínský trh. Spot natočila produkce Eagle Media, která využívá české prostředí pro čínské reklamy této automobilové značky dlouhodobě. Reklamy režíruje Masami Kamiyama, jenž do aktuálního spotu obsadil i české a moravské herce, například Zdeňka Maryšku nebo Karla Dobrého

Spot se natáčel mimo jiné v Praze, na hradě Loket a v lomu Mořina. Výběr lokací dostala na starost produkce 5to12 Productions Kristyny Kodet, která se podílela i na aktuálním videoklipu k nové globální „hymně“ Huawei.

Postprodukční zpracování čínské reklamy, obsahující řadu triků, obstarala další česká firma, a sice postprodukční společnost UPP. Trikovým supervizorem byl Mário Dubec.

V čínských závodech společnosti SAIC Volkswagen Automotive Company se v současnosti vyrábí šest modelů značky Škoda na čtyřech různých místech. V An-tchingu vznikají modely Fabia, Octavia a Yeti, v I-čengu Rapid a Rapid Spaceback, v Nan-ťingu model Superb a v Ning-po model Octavia. V letošním roce se Škoda Auto navíc rozhodla na čínském trhu přímo investovat 60 miliard Kč. Peníze jdou podle jarního vyjádření manažera komunikace Škody Auto Tomáše Kubíka pro iDnes.cz do vývoje nových produktů a technologií, například do elektromotorů nebo větší konektivity aut s mobilními telefony.

Jak pro Médiář uvedl v nedávném rozhovoru bývalý šéf agentury Lion Communications Martin Štěpánek, Škoda v Číně prodává v průměru 350.000 aut ročně, což reprezentuje zhruba 3,5% tržní podíl. Dosud zde prodala něco přes 1,6 milionu vozů.

Novým výkonným ředitelem, který bude v Číně zodpovídat v rámci SAIC Volkswagen za marketing, prodeje a poprodejní služby Škody Auto, by se měl stát od října Michael Arndt, který vystřídá Thomase Owsianského