České hudební těleso PKF - Prague Philharmonia navázalo spolupráci s PR agenturou Relative PR & Consultancy. Úkolem agentury bude podílet se na budování image orchestru a mediálně profilovat těleso i nového nastupujícího hudebního ředitele a šéfdirigenta Emmanuela Villauma. Nastavená komunikace by měla upozornit na hudební seskupení a přitáhnout ke klasické hudbě i mladší posluchače. Podle ředitele PKF - Prague Philharmonia Radima Otépky přispěla k volbě agentury Relative PR & Consultancy i její práce pro rádio Classic Praha.
PKF - Prague Philharmonia vznikla v roce 1994 pod jménem Pražská komorní filharmonie z iniciativy dirigenta Jiřího Bělohlávka.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval