Přijďte nAKAfe!

Příští pondělí 29. května proběhne další soutěžní přehlídka AppParade. Přihlaste svou aplikaci.

Rémy Cointreau si pro Cinzano vybrala Loosers

Agentura připraví už předvánoční kampaň, postavenou na nové komunikační platformě.

Distributor alkoholu Rémy Cointreau si v tendru vybral Loosers jako novou agenturu pro značku Cinzano. „Z řešení nabízených několika agenturami jsme si vybrali nápad od Loosers. S nimi nyní připravujeme předvánoční kampaň, která představí novou komunikační platformu Cinzano Svátek den co den,“ uvedla brand manažerka Cinzana Eva Zakálová. Kampaň poběží v Česku i na Slovensku a bude k vidění v televizi, v tisku a v místě prodeje.

Remy Cointreau Czech Republic existuje od dubna 2009 jako přímý nástupce distribuční společnosti Maxxium Czech, která byla na českém trhu od roku 2001. Do portfolia firmy patří prémiové destiláty Metaxa, Jägermeister, Jim Beam, Rémy Martin, Skyy Vodka, Piper Heidsieck, Bols, Cointreau, Matusalem, The Macallan, Sauza, The Famous Grouse, Highland Park. Značky Campari a Cinzano, které rovněž patří do jejího portfolia, vlastní italská Gruppo Campari.