Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Rency buduje kreativní centrum

V Olomouci chystá tamější agentura Radka Holíka prostor pro workshopy. Zároveň se Rency mění na datově a analyticky zaměřenou agenturu s důrazem na online marketing.

Nové centrum otevře Rency v centru Olomouce. Architektonický návrh: Studio Raketoplán

Nové centrum otevře Rency v centru Olomouce. Architektonický návrh: Studio Raketoplán

Olomoucká agentura Rency buduje v centru Olomouce nové kreativně-technologické centrum, které má pojmout až 30 odborníků z reklamy, marketingu, designu a vývoje a sloužit různým přednáškám a workshopům. Centrum by mělo být otevřeno během letošního září, s dokončením stavebních prací počítá agentura v průběhu srpna.

Nové centrum otevře Rency v centru Olomouce. Architektonický návrh: Studio Raketoplán

Nové centrum otevře Rency v centru Olomouce. Architektonický návrh: Studio Raketoplán

Rency také oznámila, že se u příležitosti oslav svého třetího výročí mění z reklamní na kreativní a komunikační agenturu s analytickým zázemím.

„Propojujeme kreativu, grafiku a branding s marketingem orientovaným na data. Díky spolupráci s Danielem Hastíkem a Miroslavem Černým z Futurelytics máme analytické zázemí,“ tvrdí majitel agentury Radek Holík. Agentura se chce podle něj víc soustředit na online marketing a především e-commerce, budovat značky za pomoci kreativní činnosti a dosahovat měřitelných výsledků díky datové podpoře.

Rency dosud dělala pro klienty Raxi, Olympus Medical, Makro, PSA Trading či High Five. U nových zakázek počítá agentura s tím, že část odměny získá formou success fee, aby podpořila, že jde o obchodně funkční model.