Digitalizace a demokratizace služeb vytáčí spirálu zákaznických otáček na maximum. Jednou z výzev, před kterou řada společností včetně bank dnes stojí, je konzistentní komunikace a péče ve všech místech kontaktu. Jednoduše řečeno, banka je jen jedna – ať ji zákazník zažije na pobočce, Facebooku nebo v internetovém bankovnictví.
Aby banky v dravé konkurenci obstály, potřebují se interně transformovat směrem k větší flexibilitě, využívat nové technologie a kultivovat lidský kapitál, přičemž veškeré změny a inovace musí jít ruku v ruce s orientací na zákazníka. Zároveň se ale otvírá řada příležitostí, jak díky technologiím efektivněji obsluhovat a pečovat o zákazníka. Jak posilovat jeho spokojenost, důvěru a rozvíjet vztah k bance.
Právě proto si Retail Banking Forum 2017, které se uskuteční v úterý 25. dubna 2017 v Praze, za své hlavní téma zvolilo customer - centric banking. Celodenní program nabídne zkušenosti lídrů trhu, analýzy i přehledy aktuálních trendů a nových řešení.