Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Retail in Detail 2017 — Jak na efektivní inovace?

Nové nápady. Nové strategie. Nové výrobky. Nové prodejny.

První pravidlo pro uplatnění technologie v byznysu je, že automatizace efektivního provozu zvýší efektivitu. Druhé pravidlo pak je, že automatizace neefektivního provozu dále zvýší neefektivnost.

Zavedení nových technologií do neefektivních provozů či procesů opravdu povětšinou jen prohloubí problém. K výsledku nevede ani tupé kopírování konkurence nebo uvádění nových produktů a služeb bez znalosti toho, zda je zákazníci chtějí či dokonce o nich sní. Inovace je totiž trochu jiná (a taky větší) hra, než si většinou myslíme. Je proto víc než logické, že se Blue Events na problematiku inovací detailně zaměřují v další ze série specializovaných konferencí Retail in Detail.

Ta se uskuteční v úterý 28. března 2017 na místě vysoce inovativním – ve zbrusu nově rekonstruované industriální Hale C Balabenka v Praze 9. Odborný program konference se zaměří na to, co je vlastně efektivní inovace, jak měřit její úspěch a hlavně – jak na to.