Retail Summit 2017 se bude věnovat horkému tématu, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice. Uskuteční se ve dnech 30. ledna (začne uzavřeným setkáním) až 1. února 2017 v Clarion Congress Hotelu v pražských Vysočanech.
Program Retail Summitu přivádí více než stovku expertů a manažerů, kteří budou diskutovat dopady technologické revoluce na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu. Velký prostor bude věnován vizím a prognózám rozvoje obchodu.
Východiskem bude úvodní prezentace Petry Průšové a Bronislava Kvasničky z výzkumné skupiny Kantar. Ta představí změny nákupního chování, související s „propojeným životem“. Noví zákazníci vyžadují nový marketing. O tom, jaké jsou jeho hlavní parametry, bude na Retail Summitu 2017 mluvit digitální marketér Tim Mason z britské firmy Eagle Eye Solutions.
Konkrétní dopad měnícího se tržního prostředí na další rozvoj našeho obchodu pak osvětlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základě zbrusu nové prognózy Retail Vision 2020, vycházející z expertních rozhovorů s klíčovými hráči českého trhu.
Projděte si celý program podrobně
Vrcholové setkání se koná díky podpoře desítek partnerů, největší podporu poskytly společnosti Mastercard, Plzeňský Prazdroj, Cisco a Pygmalios, dále pak Kofola, Nielsen, Deloitte, Bel Sýry Česko, GS1 a TCC.