Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Retailový prodej Volkswagenu řídí Cankař

Lukáš Cankař střídá Petra Abrahámka v čele retailu Volkswagen Financial Services.

Lukáš Cankař

Lukáš Cankař

Novým ředitelem marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services se stal Lukáš Cankař. Vedle stávajícího vedení oddělení marketingu a brand managementu tak bude nově zodpovídat i za oddělení retailového prodeje a korporátního financování. Zodpovědnost za retailové oddělení přebírá po Petru Abrahámkovi, který se rozhodl odejít ze společnosti. 

Cankař nastoupil do Volkswagen Financial Services (tehdy Škofinu) hned po zakončení studia Vysoké školy ekonomické. Během jedenácti let vystřídal několik pozic. Začínal na pozici obchodního analytika, posléze jako brand manažer zodpovídal postupně za spolupráci s koncernovými značkami Audi, Seat a Volkswagen osobní i užitkové vozy. Od roku 2012 vedl tým zahrnující produktový management, marketing a brand management.

Jako ředitel marketingu a  retailového prodeje povede oddělení pečující o víc než 250 prodejců koncernových značek, kteří nabízejí produkty a služby Volkswagen Financial Services. Jeho úkolem je prohloubit jak interní spolupráci, tak spolupráci s partnery firmy, jimiž jsou značky Škoda, Volkswagen osobní a užitkové vozy, Audi, Seat, a s jejich autorizovanými prodejci.