Online marketingové aktivity pro český řetězec hobby prodejen Uni Hobby bude nově zajišťovat brněnská digitální agentura Proficio Petra Halíka a Lenky Halíkové. Řetězec si ji vybral v tendru koncem loňského roku, jehož se zúčastnilo pět agentur, spolupráce běží od začátku ledna.
Proficio tak nyní zastřešuje veškeré online aktivity Uni Hobby od optimalizace vyhledávání přes PPC i displejové kampaně po vedení firemních stránek na sociálních sítích a tvorbu obsahu.
„Od začátku se snažíme maximalizovat výkon kampaní ve vyhledávání a remarketingu. Naším úkolem je nejen přivést víc zákazníků do prodejen, ale také zvýšit tržby z e-shopu, meziročně minimálně o 100 %,“ vysvětluje ředitel Proficia Halík.
Displejové kampaně budou zaměřeny jak na podporu značky, tak sezónního zboží a aktuálních obchodních cílů. První z nich by měla být spuštěna na jaře a propagovat nový program se zbožím pro majitele domácích mazlíčků, který Uni Hobby chystá.
Proficio je digitální agentura, která vznikla v Brně v roce 2013. Zpočátku se zaměřovala jen na výkonnostní kampaně, v současnosti zajišťuje podle Halíka digitální full servis. Mezi její klienty patří Ytong, DHL, Dovolená.cz, Pneuboss nebo Sportobchod.