Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Řezáč sepsal návod na webdesign

Brněnský webdesignér představil v Praze knihu Web ostrý jako břitva. V ceně titulu je papírová i elektronická verze.

Webdesignér Řezáč nám outfitem i vzezřením připomínal doktora Ratha

Webdesignér Řezáč nám slušivým outfitem i vzezřením připomínal doktora Ratha

Brněnský konzultant webů Jan Řezáč přichází s knihou Web ostrý jako břitva. V ní popisuje vlastní zkušenosti a postupy při tvorbě internetových prezentací, zejména těch, které mají fungovat, vydělávat. „Webdesign není jednoduchý, je jen podceňovaný. Nastal čas to změnit,“ prohlašuje v úvodu.

Knihu pokřtil ve čtvrtek 11. září v pražském Jazz Docku, kmotrem publikace byl Marek Prokop. Knihu vydalo nakladatelství Baroque Partners, prodává ji od tohoto čtvrtka přes web. Koncem příštího týdne má být fyzicky ke koupi v prodejnách Dobrovský a Neoluxor. V ceně knihy je její papírová i elektronická verze.

Autor se webdesignu věnuje dvanáct let, staví na vlastních zkušenostech kodéra HTML, webového grafika a designéra uživatelských rozhraní. Pracoval třeba pro Plzeňský Prazdroj, Českou tiskovou kancelář či město Karlovy Vary, podílel se i na webu Motejlek.com.

První podepsaná kniha byla pro šéfredaktora Médiáře

První podepsaná kniha byla pro šéfredaktora Médiáře