Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Řízení Media Clubu přebírá Dianiška

Manažer Ladislav Dianiška se zkušenostmi mimo jiné z Kosteleckých uzenin se staví do čela nákupního sdružení Primy, jež zahrnuje televize, rádia i weby.

Ladislav Dianiška

Ladislav Dianiška

Do čela sdružení pro nákup reklamy Media Club televize Prima přichází těžší váha. Poté, co nabídka Media Clubu vedle Primy a Barrandova nabobtnala o reklamní prostor na Seznam.cz, v rádiích Impuls a skupiny Radio United a také televizi Óčko, Petra Jelínka po půl roce střídá Ladislav Daniška. Jelínka, který se předtím zabýval pouze internetovou reklamou, tak od 1. dubna nahradí manažer dřív spjatý s marketingem potravinářských či nápojových firem, mimo jiné s Kosteleckými uzeninami Agrofertu Andreje Babiše, který dnes vlastní právě také Óčko či Impuls, média zastupovaná právě Media Clubem.

Dianiška dosud působil jako ředitel strategie obchodu a marketingu soukromé zdravotnické sítě Santé, kterou loni její zakladatel Pavel Baránek po dvaceti letech prodal německé společnosti TeamPrevent. Podobné pozice zastával Dianiška také ve zmíněných Kosteleckých uzeninách a Crocodille, obchodním ředitelem byl v Tchibu Praha a Poděbradce ze skupiny Karlovarské minerální vody.

Petr Jelínek při prezentaci obchodní politiky v říjnu 2014

Petr Jelínek při prezentaci obchodní politiky v říjnu 2014

Jelínek se v rámci Media Clubu přesunul na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale.