Online marketér Miroslav Rojek zakládá vlastní agenturu Expertia Digital, zaměřenou na optimalizaci ve vyhledávačích (search engine optimalization, zkráceně SEO). „Chápeme SEO jako součást komplexního online marketingu, který má přesah do jiných online kanálů. SEO má zároveň několik fází. Neřešíme jen jednu nebo některé z nich, ale chceme ho uchopit celistvě, abychom mohli co nejvíc ručit za výsledky,“ popisuje.
Rojek působí v online marketingu od roku 2006. Pět let vedl tým pro SEO v agentuře Ataxo. Od roku 2011 dělal do tehdejšího Centrum Holdings (nyní Economia), kde měl na starosti traffic tým a později produktový tým v divizi Najisto. Od loňska je na volné noze. „Počet zakázek a klientů překročil běžný rámec činnosti jedné osoby,“ vysvětluje, proč založil firmu. Do týmu přibírá další odborníky. Ke klientům mu pomáhá i spolupráce s jinými agenturami, třeba s Adexpresem.