V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Roste zájem o rádia mluveného slova Zet i Plus

Poslechovost českých rádií za 1. pololetí 2015

Největší poměrný nárůst zájmu posluchačů zaznamenávají zpravodajsko-publicistická rádia Zet (bývalá česká BBC) koncernu Lagardere a Plus veřejnoprávního Českého rozhlasu. Zet si meziročně polepšil o 48 % na 31.000 denních posluchačů, Plus o 30 % na 26.000 párů uší. Ukazují to dnes zveřejněná čerstvá čísla poslechovosti tuzemských rádií Radioprojekt. Další snaha stanic mluveného slova zaujmout posluchače se čeká na podzim, začátkem listopadu totiž začne Plus vysílat nonstop a v pásmu FM, přičemž za svého hlavního soupeře na trhu vidí právě Zet.

Nejposlouchanější českou stanicí zůstává Impuls, který se udržel nad 1 milionem posluchačů. Druhá Frekvence 1 odskočila veřejnoprávnímu Radiožurnálu, který je nyní třetí. Největší propady meziročně i ve srovnání s minulým klouzavým pololetím zaznamenala Vltava, třetí okruh Českého rozhlasu.

Zásah prodejců reklamy se příliš nezměnil, mírně nadpoloviční podíl 51,3 % si zachovává Radiohouse, zastřešující mediazastupitelství Media Marketing Services a Regie Radio Music. Veřejnoprávní Český rozhlas oslovuje necelou čtvrtinu tuzemského publika.

Poslechovost rádií v 1. pololetí 2015