Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Rozhlas zveřejnil návštěvnost webu

Veřejnoprávní rádio za pět let zdvojnásobilo počet návštěv svého webu Rozhlas.cz. Radním Českého rozhlasu to dnes řekl Alexandr Pícha, šéf internetové sekce rozhlasu. Rádio si svou návštěvnost nenechává zjišťovat oficiálním tuzemským měřením NetMonitor, používá Google Analytics, který je k dispozici zdarma.

NÁVŠTĚVNOST WEBU ČESKÉHO ROZHLASU WWW.ROZHLAS.CZ
2009 2010 2011 2012 2013
stránek 51,7 58,3 70,0 79,3 89,5
návštěv 15,4 17,7 20,5 25,3 30,9
unikátů 5,3 5,9 7,3 7,6 8,8
V milionech. Bez Play.cz, speciálních microsite a mobilních aplikací.
Do 2011 podle Yahoo Analytics, od 2012 Google Analytics.

Pícha také uvedl, že obsah na rozhlasovém webu je ze 7 % konzumován prostřednictvím mobilních aplikací. Podcasty zaznamenávají 44.000 uživatelů, kteří udělají kolem 200.000 návštěv a stáhnou 3,4 milionu feedů (souborů anotací pořadů).