V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Rozlivka nastoupil do Luftballonu

Kreativec Milan Rozlivka se v agentuře zaměří na strategické vedení a nové příležitosti.

Milan Rozlivka

Milan Rozlivka

Do agentury Luftballon Ondřeje Součka a Tomáše Martina nastoupil Milan Rozlivka. Má mít na starosti rozvoj nových i stávajících projektů, jejich strategické vedení a rozvoj obchodních příležitostí. Rozlivka v minulosti dělal pro agentury GGK, PanMedia, McCann, Bistro, TBWA, LHMS nebo pro startup Liftago. Mezi jeho agenturní klienty patřily značky Miele, ABB, Zepter, Nowaco, ČSOB nebo Raiffeisenbank.