Do agentury Luftballon Ondřeje Součka a Tomáše Martina nastoupil Milan Rozlivka. Má mít na starosti rozvoj nových i stávajících projektů, jejich strategické vedení a rozvoj obchodních příležitostí. Rozlivka v minulosti dělal pro agentury GGK, PanMedia, McCann, Bistro, TBWA, LHMS nebo pro startup Liftago. Mezi jeho agenturní klienty patřily značky Miele, ABB, Zepter, Nowaco, ČSOB nebo Raiffeisenbank.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval