Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Politické public relations

Březnová mediální rozprava bude o tom, jak se politici snaží ovlivnit svůj mediální obraz.

Rozpravy o českých médiích pravidelně pořádá Institut komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy pro studenty a zainteresovanou veřejnost. Médiář je mediálním partnerem akce.

Rozpravy jsme vysílali živě na webu.

Kdy

Ve čtvrtek 26. 3. 2015 od 17.30.

Kde

Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK, Smetanovo nábřeží 6, Praha 1, místnost 215

Diskutovat přišli

  • Denisa Hejlová, odbornice na politické PR a image-making, Fakulta sociální věd Univerzity Karlovy, Praha
  • Barbora Petrová, doktorka politologie a politická konzultantka, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita, Brno
  • Marek Wollner, šéfreportér, za pořady 168 hodin a Reportéři ČT
  • Petr Kolář, politický reportér, Mladá fronta Dnes/Týden
  • Jindřich Šídlo, šéfredaktor politického zpravodajství a názorů, Hospodářské noviny

Moderátorkou byla Anna Matušková, odbornice na politický marketing, Fakulta sociální věd Univerzity Karlovy, Praha