Součástí webu TN.cz televize Nova je nově magazín věnovaný automobilům, rozdělený do sekcí Za volantem, Kupte si, Na okruhu a Zábava. Web nabídne reportáže, recenze, rady či žebříčky, a to ve formě textu, fota i videa. Vedoucím redaktorem je Jan Červenka, který dvacet let dělal v tištěných médiích, stál u zrodu časopisů Speed, Top Gear a Autocar. Inzertně web cílí na muže, vytěžit chce hlavně videoreklamu.

Rubikon v Česku řídí komunikaci aplikace Taxify

Estonský startup, sloužící pro objednání taxi, plánuje další mezinárodní expanzi.

Agentura Rubikon Public Relations zajišťuje od května v Česku PR a korporátní komunikaci startupu Taxify. Bude také radit českému týmu Taxify ve vztazích s médii. Komunikaci chce směřovat zejména na ekonomická a mainstreamová média. Jejím cílem má být posílení povědomí o značce Taxify.

Původně estonský startup, nabízející stejnojmennou aplikaci pro objednání taxikářských služeb, vstoupil na český trh loni v srpnu. V současnosti funguje v deseti zemích, včetně celého Pobaltí, Nizozemska, Srbska, Finska, Běloruska, ale také Mexika. Aplikaci uvedl na trh v roce 2013 estonský student Markus Villig, který v té době dokončoval střední školu a chystal se na vysokou. Dál je vyvíjena v Estonsku a je dostupná pro systémy Android a iOS.

„Česko je pro Taxify důležité z hlediska expanze do dalších zemí. Uvědomujeme si, že zásadní roli při získávání nových trhů hraje i komunikace s médii,“ tvrdí Roman Sysel, manažer zodpovědný za aktivity Taxify v Česku.

Rubikon PR ze 47 % vlastní firma Blue Ocean Management Martina Kadlece a Radomíra Talába, 29 % podíl Rubikonu drží Šimon Rákosník, 24 % Ondřej Taláb.