Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Rumunské Tezyo si na digitál vzalo In creative

Brněnská agentura In creative vyhrála výběrové řízení na digitální agenturu značky Tezyo. Rumunský prodejce bot a módních doplňků nedávno vstoupil na český trh, když otevřel svou první tuzemskou prodejnu v brněnském nákupním centru Olympia. V brzké době také spustí vlastní e-shop. Výběrového řízení se účastnilo celkem 6 dodavatelů z Prahy a Brna.

In creative podpořila už otevření první prodejny značky v Brně v půli května. „Plánovaný e-shop Tezyo podpoříme výkonnostními kampaněmi na Facebooku, Googlu či Seznamu. Na starosti máme též správu cenových srovnávačů jako Heureka.cz či Zboží.cz,“ vypočítává Michal Olbert, marketingový ředitel In creative.

Cristi Movila, ředitel online marketingu firmy Otter Distribution, která značku Tezyo vlastní, vidí nový brand brzy mezi největšími prodejci obuvi v Česku. „Od spolupráce s In creative si slibujeme, že nám této pozice pomůže dosáhnout,“ doufá. Tezyo má Česko jako první krok ve středoevropské expanzi. Na podzim se připravuje otevření pražské pobočky, v Česku je celkem v plánu až 15 kamenných prodejen a zmíněný e-shop.