Čtyři roky a čtyři měsíce fungoval přehrávač hudebních klipů Mixér.cz, startoval na přelomu dubna a května 2012, teď k 31. srpnu ho jeho provozovatel Seznam.cz ukončí. „Protože se chceme soustředit zejména na vlastní tvorbu, rozhodli jsme se hudební televizi Mixér.cz k poslednímu srpnu ukončit,“ uvádí se na webu. Hudba se má převést zpátky pod internetovou televizi Stream.cz, kde fungovala v sekci Stream Music před spuštěním Mixéru.

Růžička přechází i s Pedro Rozenkraft pod Brainz

Vlastník agentury Pedro Rozenkraft Petr Růžička se stal šéfem nového byznysu Brainz.

Tým Brainz

Tým Brainz, zleva ředitel klientského servisu Bohdan Tetiva, kreativní ředitel Štěpán Kleník, art director Ondřej Vala, tech lead Robin Pultera a šéf nového byznysu Petr Růžička

Pražské digitální agentury Brainz a Pedro Rozenkraft spojily své síly. Petr Růžička, který byl jediným majitelem a představitelem Pedro Rozenkraft, nově obsadil pozici šéfa nového byznysu v agentuře Brainz. Ta by tak měla posílit svou pozici v oblasti komunikace na sociálních sítích. Značka Pedro Rozenkraft jako právní subjekt nezaniká, ale nebude aktivní, protože Růžička bude působit pod hlavičkou Brainz.

„S Petrem jsme se potkávali posledních pár let na výběrových řízeních jako konkurenti. Jednou jsme se na baru trochu víc zakecali, zkusili jeden tendr společně a vyhráli jsme. A tak jsme se rozhodli v úspěšné spolupráci pokračovat.“ uvedl Štěpán Kleník, managing partner a kreativní ředitel Brainz.

Agentura Brainz byla založena v roce 2004 Robinem Pulterou a Štěpánem Kleníkem a v roce 2015 zfúzovala s firmou Brainzmobile, kterou spoluzaložili Pultera, Kleník a Bohdan Tetiva s Ondřejem Valou. Jejími současnými spoluvlastníky tak jsou podle obchodního rejstříku Kleník, Pultera (oba mají po 27 %), Tetiva (26 %) a Vala s Ladislavem Durchánkem (po 10 %). Růžička do agentury nastupuje jako top manažer pracující na novém byznysu, vlastnický podíl zatím nemá. Aktuálně Brainz zaměstnává kolem 25 lidí.  

Klientské portfolio Brainz tvoří po spojení s Pedro Rozenkraft tvoří například Adidas, Czechtourism, ČEZ, ČSOB, Ikea, JTI, Nestlé, O2, Pilsner Urquell, Svoboda&Williams, Sodexo, Škoda Auto, Volvo a další.  Agentura podporuje i neziskové projekty. Její obrat za rok 2015 dosáhl podle jejích zástupců 70 milionů korun.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr