Pražské digitální agentury Brainz a Pedro Rozenkraft spojily své síly. Petr Růžička, který byl jediným majitelem a představitelem Pedro Rozenkraft, nově obsadil pozici šéfa nového byznysu v agentuře Brainz. Ta by tak měla posílit svou pozici v oblasti komunikace na sociálních sítích. Značka Pedro Rozenkraft jako právní subjekt nezaniká, ale nebude aktivní, protože Růžička bude působit pod hlavičkou Brainz.
„S Petrem jsme se potkávali posledních pár let na výběrových řízeních jako konkurenti. Jednou jsme se na baru trochu víc zakecali, zkusili jeden tendr společně a vyhráli jsme. A tak jsme se rozhodli v úspěšné spolupráci pokračovat.“ uvedl Štěpán Kleník, managing partner a kreativní ředitel Brainz.
Agentura Brainz byla založena v roce 2004 Robinem Pulterou a Štěpánem Kleníkem a v roce 2015 zfúzovala s firmou Brainzmobile, kterou spoluzaložili Pultera, Kleník a Bohdan Tetiva s Ondřejem Valou. Jejími současnými spoluvlastníky tak jsou podle obchodního rejstříku Kleník, Pultera (oba mají po 27 %), Tetiva (26 %) a Vala s Ladislavem Durchánkem (po 10 %). Růžička do agentury nastupuje jako top manažer pracující na novém byznysu, vlastnický podíl zatím nemá. Aktuálně Brainz zaměstnává kolem 25 lidí.
Klientské portfolio Brainz tvoří po spojení s Pedro Rozenkraft tvoří například Adidas, Czechtourism, ČEZ, ČSOB, Ikea, JTI, Nestlé, O2, Pilsner Urquell, Svoboda&Williams, Sodexo, Škoda Auto, Volvo a další. Agentura podporuje i neziskové projekty. Její obrat za rok 2015 dosáhl podle jejích zástupců 70 milionů korun.