Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Satelitní televize Skylink mění vizuální identitu

M7 Group posouvá komunikaci svých platforem v šesti zemích od technologie k emocím.

Satelitní platforma Skylink v Česku i na Slovensku mění od 1. května svůj vizuál. Mění se písmo v logu i grafický prvek, který ho doprovází. Obojí je inspirované kaleidoskopem, který má symbolizovat programovou pestrost platformy. Přibude slogan Radost pro všechny. Rebranding tak má Skylink i její mateřskou M7 Group posunout v komunikaci od technologií k emocím.

Nové logo Skylinku v různých barevných variantách

Nové logo Skylinku v různých barevných variantách

Změna je součástí rebrandingu celé zmíněné lucemburské skupiny M7, která Skylink provozuje, na všech jejích trzích v Evropě – kromě Česka a Slovenska v zemích Beneluxu (CanalDigitaal, TV Vlaanderen, TéléSat, Online.nl), Rakousku (HD Austria) a Německu (M7 Deutschland).

Nová loga M7 Group a jejích platforem

Nová loga M7 Group a jejích platforem

Na rebrandingu pro M7 pracovaly britská agentura Saffron a německý Havas. Redesign se odrazí v masivní reklamní kampani, která v Česku startuje s květnem. Jejím klíčovým sdělením je šíře a pestrost programové nabídky Skylinku. S televizí využije stanice skupiny Prima (na Slovensku to bude televize Joj), bude na venkovních nosičích, v tisku a také online.

Televizní spot

Venkovní a tisková inzerce

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

 

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

 

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

 

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

 

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem

Inzerce Skylinku s novým vizuálem a logem