Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Sedláček kupuje Stolejdovu Programmatic Media

Impression Media a Programmatic Media budou při prodeji reklamy postupovat společně.

Roman Stolejda

Roman Stolejda. Foto: Mafra

Mediální skupina Media Bohemia majoritního akcionáře Daniela Sedláčka kupuje firmu Programmatic Media Romana Stolejdy (78 %), Davida Bauckmanna (12 %) a Michaely Bartošové (10 %). Jak pro Médiář upřesnila Bartošová, jde o akvizici 100% podílu. Podle oficiálního sdělení se má s Programmatic Media sloučit internetový prodejce reklamy Impression Media, taktéž ve vlastnictví Media Bohemia. Formálně firmy zůstanou samostatné, Stolejda se nově stane jednatelem i Impression Media.

Obě firmy budou zastupovat desítky webů (včetně Médiáře) a disponovat sítí regionálních zástupců. „Cílem je být do dvou let největším lídrem trhu lokální online reklamy,“ uvedla firma. Mluví o „masivní expanzi do českých regionů“.

Impression Media, založená v roce 2004, prodává reklamu na 67 webech (celkem může oslovit přes 4 miliony uživatelů měsíčně), zastupuje i weby sesterského prodejce rozhlasové reklamy Media Marketing Services, má několik vlastních obsahových i prodejních webů. Programmatic Media, vznilá v roce 2015, se zaměřuje na dynamicky rostoucí způsob programatického prodeje reklamy. Zajišťuje i webovou analytiku, tvorbu webů či správu sociálních sítí, dodávat chce hlavně malým a středním firmám.