Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy dnes po pěti letech končí s moderací na rádiu Frekvence 1. Nahradí ho prodloužené vysílání Markéty Mayerové a Romana Mikeše. Ti budou letos v létě na Frekvenci 1 moderovat ve všední dny od 9 do 15 hodin, pauzu si tedy dá i ranní Těžkej Pokondr.

PIAF se zaměří na sportovní marketing

Konference Sport 2016 na pražském festivalu v dubnu ukáže, že sport nemusí živit jen stát.

Manažer digitální komunikace Českého olympijského výboru Tomáš Houska a populární snowboardistka Eva Samková. Foto: Lukáš Wagneter

Populární snowboardistka Eva Samková sponzorovaná Red Bullem při debatě se studenty Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v dubnu 2015. Foto: Lukáš Wagneter

V rámci sedmého ročníku mezinárodního festivalu marketingu a reklamy PIAF proběhne v úterý 26. dubna v Praze konference Sport 2016. Určena je marketingovým expertům sportovních svazů, klubů a sportovišť, sponzorům a specializovaným agenturám. „Se sportem se spojuje spousta značek, ale u nás stále trpí podfinancováním. Chceme ukázat, že cesty k prostředkům nevedou jen přes granty a příspěvky od státu,“ říká ředitel PIAF Marek Hlavica.

O budování vztahu s fanoušky prostřednictvím sociálních sítí pohovoří experti z Borussie Dortmund. Šéf projektu crowd investmentu z vídeňského Rapidu zase osvětlí, jak se podařilo klubu získat od fanoušků 3 miliony eur na výstavbu nového stadionu. Globální sponzorská agentura Octagon představí metody vyhodnocování úspěšnosti sponzorských projektů. Londýnští odborníci z agentury Activative zase předvedou, jak sponzorské projekty přetavit ve hmatatelné obchodní výsledky.

O práci s lokálními firmami promluví šéf pardubického basketbalu Pavel Stara. Panelová diskuse, které se zúčastní i snowboardistka a olympijská vítězka Eva Samková, odpoví, za co jsou dnes sponzoři ochotni platit a za co ne.

Zástupci největších televizních kanálů přiblíží své plány a možnosti v době, kde se fenoménem stalo paralelní sledování televize a počítače. O roli sportu v destinačním marketingu budou hovořit zástupci CzechTourism a českých měst se sportovní tradicí.

Středa 27. dubna, druhý den letošního festivalu PIAF, nabídne v rámci druhé konference pohled na měnící se pozici luxusních značek. Bohaté zkušenosti s nimi má Shandor Gancs z nizozemské agentury BSUR. Daniel Fischer z banky UBS popíše reakci slavné tradiční značky na těžké období švýcarského bankovnictví. Současnost a budoucnost sociálních sítí i jejich limity v komerční komunikaci nastíní Jan Řežáb, zakladatel digitální agentury Socialbakers. Promluví i designérka a tvůrkyně luxusních erotických pomůcek Anna Marešová.

Médiář jako hlavní obsahový partner PIAF se v následujících týdnech na webu a také v dubnovém tištěném vydání zaměří právě na téma sportovního marketingu v Česku

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr