Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Šéf marketingu Haramul v rozhlasu končí

Jiří Haramul opouští veřejnoprávní rádio po roce a půl, marketing převezme Jiří Hošna.

Jiří Haramul

Jiří Haramul

S koncem dubna odejde z Českého rozhlasu dosavadní ředitel marketingu Jiří Haramul. Potvrdil to Médiáři s tím, že na odchodu se dohodl s ředitelem komunikace a vnějších vztahů Jiřím Hošnou, protože se lišili v představách, jak se má veřejnoprávní rádio propagovat. „Marketing budu od 1. května napřímo řídit já,“ sdělil Médiáři Hošna. Ten na pozici ředitele komunikace a vnějších vztahů působí od 1. března. Povýšil z místa tiskového mluvčího poté, co byl generálním ředitelem rozhlasu zvolen René Zavoral.

Haramul se stal vedoucím oddělení marketingu Českého rozhlasu v půli září 2014, kdy střídal Jiřího Jeřábka. V poslední době jeho tým dělal kampaně Daruj krev, Karel je king či nedávný pouliční koncert k otevření nového studia stanice pro mladé Wave.

Český rozhlas tento měsíc vypsal v oblasti marketingu dva tendry – jeden na reklamu v objemu 95 milionů Kč (na další čtyři roky), druhý na výzkum za 22 milionů Kč. 

Před nástupem do rozhlasu Haramul vedl PR a komunikaci televizí Prima a Pětka. Marketingem a PR se zabýval předtím také v Newton Media a v MediaPro Pictures, produkční firmě skupiny Nova. Pracovní kariéru začínal v roce 1993 jako burzovní makléř. Roku 2007 absolvoval obor obchodní a autorské právo na Právnické fakultě Západočeské univerzity, od té doby se věnuje marketingu a PR.