V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Šéfkou kreativy Geometry Global je Dovlatova

Aktivační agentura má dva nové kreativce, přijala i další specialisty.

Julia Dovlatova

Julia Dovlatova

Novou kreativní ředitelkou aktivační agentury Geometry Global Prague se stala Julia Dovlatova. Jde o nově vzniklou pozici. Geometry Global dosud využívala kreativní odělení v rámci Ogilvy, odnynějška má ale dva vlastní kreativce. Kromě Dovlatové jde ještě o jejího podřízeného Jiřího Anderu.

Dovlatova dosud působila jako creative group head v BBDO Moscow, kde vedla komunikaci firem Beeline a MTS, fungujících na ruském telekomunikačním trhu. Předtím pracovala jako textařka a kreativní ředitelka v moskevské Progression Group, kde měla na starost přípravu kampaní pro klienty P&G, JTI a Nestlé. 

V listopadu doplnila agentura Geometry Global také své specializované týmy a DTP. Celkem přibylo v pražské kanceláři Geometry Global osm nových zaměstnanců.