Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Seznam.cz: Sreality.cz

Kampaň připravila agentura McCann Erickson.

Od 1. září startuje nová marketingová komunikace realitního serveru Sreality.cz. Kampaň bude převážně zaměřena na velké plochy (plachty a bigboardy) a doplněna bude o CLV vitríny a plochy umístěné na vlakových nádražích.

Sreality.cz: Milan

Koncept se snaží vtipným způsobem poukázat na to, že ne všechny inzeráty na bydlení, které se objevují na trhu, jsou seriózní. Sreality.cz se oproti tomu snaží nabízet prověřené a kvalitní nabídky. Kampaň bude trvat do konce října a klade si za cíl posílení značky v regionech.

Pro Seznam.cz ji připravila agentura McCann Erickson.