Do kampaně nového magazínu Super.cz nyní přibývá animovaný spot. Koncept vychází z nového zaměření webu, který uživatele pobaví, a zároveň poskytne zásobu témat ke společenské konverzaci.
Cílem kampaně je představení nové podoby nejčetnějšího bulvárního magazínu Super.cz. Ten se nově nezaměřuje jen na bulvární obsah, ale snaží se o mix informací, které jsou svou povahou také například lifestyle nebo zahraniční zajímavosti.
Nový spot pracuje s motivem témat ke společenskému hovoru. „Díky Super.cz je uživatel obeznámen se společenským děním. Na party se nemusí cítit trapně, protože neví, o čem je řeč a marně hledá témata k hovoru. Odtud motiv zipů, kterými se otevírají ústa a claim Super.cz – A máte se o čem bavit,“ vysvětluje Simona Matoušková, brand manažerka Seznam.cz.
Kreativní koncept pochází z dílny McCann-Erickson. Od poloviny května se nový animovaný spot objevuje v kinech a klubech po celé ČR. Součástí kampaně je tedy flashový spot, dále postery (dynamic display) a pohlednice. Druhá vlna kampaně poběží v průběhu podzimu 2011.