Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Seznam Zprávy jedou naplno, s pěticí nových lidí

Videozpravodajství Seznamu hlásí „konec startupu“ a příchod Zuzany Kubátové, Aleše Černého, Martiny Spěváčkové, Petry Benešové a Filipa Vícha. Spouští nové pořady i studio.

"Bílá" část nového studia Seznam Zpráv, které dělal architekt Hynek Dřízhal

„Bílá“ část nového studia Seznam Zpráv, které dělal architekt Hynek Dřízhal

 

"Černá" část nového studia Seznamu

„Černá“ část nového studia Seznam Zpráv

„Je čas ukončit startup, ukázat opravdovou verzi Zpráv, to hlavní už máme vyzkoušené,“ prohlásil dnes před novináři Jakub Unger, šéfredaktor zpravodajství české internetové jedničky Seznam.cz. „Jdeme do trhu s jasným sdělením ‚toto jsou Seznam Zprávy, tímto chtějí být jedinečné‘,“ zdůraznil. Videoprodukce Seznam Zprávy startovala před devíti měsíci, dnes uvedla novou podobu svého webu, který se má rychleji načítat a také vyzdvihuje původní obsah.

Nový web Seznam Zpráv má vyzdvihnout původní příspěvky, témata i autory

Nový web Seznam Zpráv má vyzdvihnout původní příspěvky, témata i autory

 

Nový web Seznam Zpráv má vyzdvihnout původní příspěvky, témata i autory

Nový web Seznam Zpráv má vyzdvihnout původní příspěvky, témata i autory

Seznam Zprávy uvádí několik nových vlastních pořadů a v redakci přivítal pětici nových lidí – dosavadní šéfku ekonomické rubriky deníku Mladá fronta Dnes Zuzanu Kubátovou, Aleše Černého, který psal pro MF Dnes a iDnes.cz, Petra Benešová z Českého rozhlasu, která přichází na místo vedoucí editorky živého vysílání, moderátorku Martinu Spěváčkovou, taktéž z Českého rozhlasu, a Filipa Vícha, jež se má starat o sociální sítě a přišel z konkurenční DVTV. Tým Seznam Zpráv zůstává zhruba padesátičlenný, někteří ho naopak opustili, třeba reportér Karel Hrubeš, který se vrátil do Mafry, Jan Cizner, jenž odešel do deníku E15, či Roman Pistorius.

Seznam.cz uvedl do provozu druhé, multifunkční studio, dělené na „bílou“ a „černou“ část. Pomoci má produkovat víc původního videoobsahu, včetně živého vysílání. Vyrábět se tak má zhruba 15 hodin původního obsahu týdně, respektive 2 až 3 hodiny ve všedních dnech, má jít o zdvojnásobení oproti původnímu stavu.

Nové pořady Seznam Zpráv

Peníze nebo život

Jak vidí známé i méně známé osobnosti českého a slovenského byznysu klíčová témata, která řeší celá společnost. Moderuje Zuzana Kubátová. Jednou týdně, stopáž do 15 minut.

Dobrý byznys

Adam Junek každý týden přináší pohledy, souvislosti a osobité recepty úspěšného podnikání. Moderuje Adam Junek. Jednou týdně, stopáž do 15 minut

Sněmovní 4

Parlamentní zpravodajové každý týden natáčejí v zákulisí české politiky. Přinášejí Lucie Stuchlíková a Václav Dolejší. Jednou týdně, stopáž do 10 minut

Výzva

Každodenní rozhovory s osobnostmi, o kterých se mluví a které mají co říct. Nově v „černém“ studiu Seznam Zpráv. Ptají se Renata Kalenská, Jiří Kubík, Jindřich Šídlo. Dvakrát za všední den, stopáž 15 minut

Duel

Střet rozdílných názorů na nejsledovanější problémy v živé debatě ve studiu Seznam Zpráv. Dvě osobnosti proti sobě. Dva názory, jeden moderátor. Moderuje Martina Spěváčková nebo moderátoři dne, dvakrát týdně, stopáž 15 minut

Dnešek očima / Zítřek v kostce

Originální komentované výběry z aktuálního dění, připravované denně reportéry Seznam Zprávy. Určeno pro sociální sítě. Přinášejí reportéři Seznam Zpráv, každý všední den, stopáž do 10 minut

#Zdavuven

Portrétní pořad „Z davu ven“ pro mladé a neklidné o lidech pod 30, jejichž životní příběhy stojí za to. Moderuje Anita Baselová, jednou týdně, stopáž do 10 minut

Moje místo

Autorské pohledy na místa, kde pracují, tvoří a žijí významní Češi a Slováci. Reportážní portréty přinášejí Zuzana Hodková a Veronika Jonášová, dvakrát měsíčně, stopáž 15 minut

Technicity

Na vlastní kůži, jak současné a aktuálně sledované technologie proměňují život. Moderuje Pavel Cyprich, dvakrát měsíčně, stopáž do 10 minut 

Zdroj: Seznam.cz

Cílem přitom je do konce roku dosáhnout 900.000 uživatelů denně, tedy zvýšit dosavadní návštěvnost zhruba o 20 %. Měsíčně Seznam Zprávy dosud lákaly v průměru 3,2 milionu lidí. „Seznam Zprávy jsou v černých číslech,“ podotkl ředitel obsahu Seznamu Igor Kalaš k provoznímu hospodaření projektu. Videoobsah dává Seznam.cz zdarma, vydělává na kombinaci display reklamy a videoreklamy (konkrétně prerollů, spotů před videem; midrolly, spoty uprostřed – se nepoužívají).

Seznam Zprávy slibují s koncem léta další novinky, především v pojetí volebního zpravodajství, které je – jak řekl šéfredaktor Unger – pro něj letos klíčové. Pro ně redakce Seznamu chystá i vlastní průzkumy mezi voliči.