Profilovat se jako vydavatel obsahu pomáhá značce O2 jeden z předních politických komentátorů v českých médiích, šéfredaktor politického zpravodajství a názorů Hospodářských novin Jindřich Šídlo. Právě jeho O2 zmiňuje v triu nejpopulárnějších bloggerů na webu O2sport.cz, internetové odnoži sportovního televizního kanálu O2 Sport. Dalšími dvěma jsou fotbalista Tomáš Kalas a moderátor Petr Svěcený. Komunikační agentura Elite Solutions, která zmíněný sportovní web pro O2 zajišťuje, přitom magazín slovy svého managing partnera Jana Javornického označuje za „první autonomní médium od společnosti O2, učebnicový příklad content marketingu ve velkém stylu“.
Obsah kombinuje odborné texty od komentátorů O2 Sport, fanouškovské blogy i pikantnosti ze zákulisí sportu. Web funguje od loňského srpna, kdy zároveň startoval sportovní kanál O2. Letos v únoru web přitáhl kolem 120.000 čtenářů. Jde o čísla z Google Analytics. Na základě dlouhodobé zpětné vazby od čtenářů, interakcí na sociálních sítích a také návštěvnosti jednotlivých rubrik přitom O2 shledává, že nejvíc lidi zajímá fotbal.
Sportovní web O2 tvoří desetičlenná redakce. V čele jako šéfredaktor stojí Martin Šinkovský, hlavními editory jsou Jiří Fišara a Miroslav Mazal. Mezi redaktory a těmi, kdo udržují obsah i na sociálních sítích, jsou dále Robert Wünsch, Kristýna Látalová, Eva Bartoňková, Jakub Zbořil a Tomáš Linhart, jako korektoři pracují Petr Pláteník a Alexandra Niklíčková.
Jako externí redaktoři a bloggeři kromě tří jmenovaných přispívají šéfkomentátor O2 Sport Tomáš Radotínský, zahraniční zpravodaj Českého rozhlasu Jiří Hošek, dále Václav Pilný, Milan Štěrba, Vlastimil Kaiser, Jan Homolka, Ondřej Novotný, Rostislav Oboňa, Jiří Špičák, Dan Hajný, Roman Kovařík, Jindřich Rajchl či Vlastimil Palička.